Vil du være med til at sikre flere flytteopgaver og mere kørsel til vognene i 3×34 Transport? Har du dokumenteret
succes med salg? Så læs videre, og se hvad vi tilbyder.

I 3×34 har vi en strategi, der fokuserer på salg og marketing, kundeservice samt ny teknologi. De største investeringer
ligger på salgsområdet, som vi nu styrker med en ny sælger, der har fokus på de små og mellemstore virksomheder i Danmark.

Med reference til selskabets salgschef får du ansvaret for salg af flytteopgaver, transport- og logistikløsninger til virksomheder i Danmark.

Hvad forventer vi af dig?
Vi forventer, at du er ansvarsbevist, engageret og har drive. Det er naturligt for dig selvstændigt at planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver. Du har lyst til at træde ind i en rolle, hvor din opgaveportefølje er
alsidig – både når det gælder opgavetype og kompleksitet.

Du vil gennem professionelt samarbejde med kollegaer sikre, at:
– 3×34 udvikles, men stadig med kerneforretningen for øje
– der indgås gode løsninger både for vores kunder og 3×34
– der bliver udarbejdet en strategi for dit ansvarsområde

Kan du se dig selv arbejde med ovenstående opgaver, er du et godt match til stillingen.

Arbejdsopgaver

Dit ansvarsområde vil primært være, at:
– Selv booke og afholde møder med potentielle kunder
– Pipeline management og styring af egen portefølje med erhvervskunder
– Drive den enkelte salgsproces fra start til slut, herunder implementering
– Indfrielse af salgsbudgettet og overholde samtlige KPI’er (Key perfomance indicators)
– Udarbejde færdige tilbud herunder sikre den rette kombination af løsning, økonomi og jura
– Sikre kvalitet og udarbejde kontrakter ved indgåelse af nye aftaler eller forlængelse af eksisterende
– Sørge for kontraktstyring og løbende koordination på allerede vundne tilbud
– Daglig opdatering af CRM system (Super Office)

Dine kompetencer
Det er et must, at du har kendskab til transport og- eller flyttebranchen. Du har minimum 3 års erfaring med salg til virksomheder. Du er som person udadvendt og positiv.

Desuden kendetegner følgende forhold dig:
– Du arbejder struktureret og er god til at prioritere din tid. Samtidig skal du trives med at arbejde selvstændigt og befinde dig godt i en rolle med meget ansvar
– Der vil ofte være tale om strategisk salg og flerårige aftaler, det er derfor vigtig du evner at fastholde fokus og overblik hele vejen fra første kontakt og hele vejen gennem processen
– Det er naturligt for dig selvstændigt, at planlægge og udføre dit arbejde. Det vigtigt, at du er detaljeorienteret – både når kunden afdækkes og når opgaven skal beskrives. Du vil ofte være en stor del af implementeringen af
opgaverne

– Du arbejder vedholdende, målrettet, motiveret og med et højt energiniveau
– Du er god til at opbygge relationer – også til kolleger og interessenter, der tænker anderledes

– Du er proaktiv og diplomatisk i din kommunikation med andre. Du vil have et tæt samarbejde vores øvrige afdelinger og vognmænd. Derfor er det vigtigt, at du er en dygtig formidler, og at du får leveret de vigtige pointer
kort og præcist – både når det gælder det skriftlige arbejde og i dialogen med kunder og kollegaer. Du skal kunne begå dig på alle niveauer
– Du er fleksibel og serviceminded
– Du har en god forretningsforståelse

3×34 tilbyder
Du tilbydes en fast løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring samt øvrige personalegoder.

Send din ansøgning i dag
Send en kort ansøgning til adn@3×34.dk, hvor du beskriver din erfaring med salg af transportløsninger, samt giver et bud på hvordan du vil sikre dette salg i 3×34.

Ansøgningsfristen er d. 20. maj men vi indkalder løbende til samtale. Spørgsmål til jobannoncen kan rettes til HR-ansvarlig Annette Duelund Nielsen 34 34 34 13. Alle henvendelser behandles fortroligt.