Vil du være med til at skabe yderligere vækst hos 3×34 Transport? Har du dokumenteret succes med salg af transportydelser? Så læs videre, og se hvad vi tilbyder.
I 3×34 har vi en strategi, der fokuserer på salg og marketing, kundeservice samt ny teknologi. De største investeringer ligger på salgsområdet, som vi nu styrker med en ny sælger, der har fokus på de små og mellemstore virksomheder i Danmark.
Med reference til selskabets administrationschef får du ansvaret for salg af flytteopgaver, transport- og logistikløsninger til de største virksomheder i Danmark.
Dit ansvarsområde vil primært være, at:
Du vil gennem professionelt samarbejde med kollegaer sikre, at
– 3×34 udvikles, men stadig med kerneforretningen for øje
– der indgås gode løsninger både for vores kunder og 3×34
– der bliver udarbejdet en strategi for dit ansvarsområde
Arbejdsopgaver
Dit ansvarsområde vil primært være, at:
- Selv booke og afholde møder med potentielle kunder.
- Pipeline management og styring af egen portefølje med erhvervskunder.
- Skal kunne begå sig hos erhvervskunder og åbne dørene hos dem.
- Drive den enkelte salgsproces fra start til slut.
- Indfrielse af salgsbudgettet og overholde samtlige KPI´er.
- Udarbejde færdige tilbud herunder sikre den rette kombination af løsning, økonomi og jura.
- Sikre kvalitet og udarbejde kontrakter ved indgåelse af nye aftaler eller forlængelse af eksisterende.
- Sørge for kontraktstyring og løbende koordination på allerede vundne tilbud.
Dine kompetencer.
Det er et ufravigeligt krav, at du har kendskab til transport og-eller flyttebranchen og at du har minimum 5 års erfaring med salg til virksomheder.
- Du har stor erfaring i brug af Excel, meget gerne på superbrugerniveau.
- Du arbejder struktureret og er god til at prioritere din tid. Samtidig skal du trives med at arbejde selvstændigt og befinde dig godt i en rolle med meget ansvar.
- Der vil ofte være tale om strategisk salg og flerårige aftaler, det er derfor vigtig du evner at fastholde fokus og overblik hele vejen fra første kontakt og hele vejen gennem processen
- Det er naturligt for dig selvstændigt, at planlægge og udføre dit arbejde. Det vigtigt, at du er detaljeorienteret – både når kunden afdækkes og når opgaven skal beskrives. Du vil ofte være en stor del af implementeringen af opgaverne
- Du arbejder vedholdende, målrettet, motiveret og med et højt energiniveau.
- Du er proaktiv og diplomatisk i din kommunikation med andre. Du vil have et tæt samarbejde vores øvrige afdelinger og vognmænd. Derfor er det vigtigt, at du er en dygtig formidler, og at du får leveret de vigtige pointer kort og præcist – både når det gælder det skriftlige arbejde og i dialogen med kunder og kollegaer. Du skal kunne begå dig på alle niveauer.
- Du er fleksibel og serviceminded.
- Du har en god forretningsforståelse.
3×34 tilbyder
Du tilbydes en fast løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring samt øvrige personalegoder.
Send din ansøgning i dag
Send en kort ansøgning til adn@3×34.dk, hvor du beskriver din erfaring med salg af transportløsninger, samt giver et bud på hvordan du vil sikre dette salg i 3×34.
Ansøgningsfristen er d. 16. juli men vi indkalder løbende til samtale. Spørgsmål til jobannoncen kan rettes til HR-ansvarlig Annette Duelund Nielsen 34 34 34 13. Alle henvendelser behandles fortroligt.